• 085 76 00 598

Instructies

Efficiënte Samenwerking & Facturatie bij Nijhuis Beveiliging

Bij Nijhuis Beveiliging streven we naar een vlotte en efficiënte samenwerking met al onze partners en zelfstandige professionals. Wij hechten veel waarde aan een duidelijk en gestroomlijnd facturatieproces.

Wanneer en Hoe te Factureren

Facturen kunnen elke maandag na afloop van de geleverde diensten worden ingediend via facturen@nijhuisbeveiliging.nl. Onze standaard betalingstermijn is 30 dagen na ontvangst van de factuur.

Factuurvereisten

Om een snelle en accurate betaling te garanderen, dienen alle facturen de volgende gegevens te bevatten:

  • Volledige bedrijfsnaam en adres van de leverancier
  • KvK-nummer
  • BTW-identificatienummer
  • Gedetailleerde beschrijving van de geleverde diensten
  • Periode van dienstverlening (inclusief weeknummer)
  • Namen van de medewerkers, gewerkte tijden en datums van de diensten
  • Totaalkosten en het BTW-bedrag

Contactgegevens

Voor een uitgebreide uitleg over ons facturatieproces verwijzen we naar onze instructiepagina.

Heeft u specifieke vragen over facturatie? Neem dan tijdens kantooruren contact met ons op via:

Email: facturen@nijhuisbeveiliging.nl


 

Bedrijfsgegevens

Nijhuis Beveiliging

Adres: Reidmosk 9, 9101ZB Dokkum

KvK-nummer: 63067374

BTW-nummer: NL210419908B01

 

Facturatiebeleid

Wij hanteren een strikt facturatiebeleid en schieten geen facturen voor. Het verzoeken om een voorschot is dan ook niet mogelijk. Betalingen worden standaard binnen 30 dagen na de factuurdatum verwerkt. Aangezien wij gebruikmaken van ING, kan er bij overschrijvingen tussen verschillende banken een dag vertraging optreden.

Heeft u vragen over uw factuur of over de benodigde informatie om een tijdige betaling te garanderen? Neem gerust contact met ons op tijdens kantooruren via facturen@nijhuisbeveiliging.nl.

© Nijhuis Beveiliging | Realisatie Boks.